You are using a browser that is no longer supported by Microsoft. Please upgrade your browser. The site may not present itself correctly if you continue browsing.
uva.nl
In deze aflevering van De Kwestie praat Sander Denneman met Marc Salomon, Professor in Decision Science en decaan van de Amsterdam Business School, en Martijn Snoep, Bestuursvoorzitter van de Autoriteit Consument & Markt, over de vraag: Big Tech: leiden of lijden?
podcast Big Tech: leiden of lijden? Amsterdam Business School

De Amerikaanse en Chinese Big Tech-platforms hebben in een razend tempo de manier waarop we communiceren, werken, kopen en denken veranderd. Maar welke prijs betalen consumenten en bedrijven? Wat betekent dit voor de Nederlandse en Europese concurrentiepositie. En hoe staat het eigenlijk met onze privacy? Is Big Tech leiden of lijden?

Luister de podcast met Marc Salomon en Martijn Snoep